2014. június 9., hétfő

Kritika: Werewolves or Vampires a harc még csak most kezdődik

Sziasztok!:)
Egy újabb kritikával érkeztünk,amit most Lee fog megírni,reméljük tetszeni fog és még többen számítotok majd a mi segítségünkre;)


Fejléc: Amikor először megláttam rögtön az ugrott be,hogy: "Huhh"(persze jó értelemben:D).
A színek nagyon jól passzolnak egymáshoz,nem túl zsúfolt,minden jól kivehető,talán egy dolog volt,ami kevésbé nyerte el a tetszésem,az pedig Lucy Hale haja.Nem feltűnő,de ha sokáig nézem elkezdi bántani a szemem,hogy alul sötét színű,a többi része viszont világos. Ettől függetlenül tetszik a fejléc és minden elismerésem a készítőjének;)
Design:Ha jól olvastam,akkor ezt te készítetted,jól is néz ki. A barna alap valamiért nekem nem jutott volna eszembe,de a blogodat látva szép,színben is passzol minden,ráadásul oldalt,a sorrenddel sincs bajom. Ez így összességében nagyon csúcs:)

Az alapsztori: Sok vámpíros történetben volt már részem,de ettől függetlenül a sztorid nem tucat,sőt kifejezetten tetszik.Szeretem ha egy sztoriba tesznek képeket vagy gifeket,számomra így élvezetesebb az olvasás.Nem tudom mit mondhatnék még róla,talán annyit,hogy ahogy időm engedi olvasni fogom;)
Fogalmazásmód: Nem nagyon vettem észre szóismétlést,választékosan fogalmazol,vannak különösen szép mondataid. A prológus érdekes volt,tetszett,hogy leírtad mi is a helyzet pontosan. Szerencsére nem botlottam helyesírási hibába sem,aminek külön örülök(szerintem fontos a jó helyesírás). Néztem,hogy mennyi a leírás a történetedben,szerencsére nem csak abból áll,azonban figyelj arra is,hogy ne párbeszédek foglalják el az egész fejezetet.

Hát ennyi lett volna,ha megbántottalak valamivel sajnálom,csak segítségnek szántam. További sok sikert a bloghoz!:)
Xoxo:Lee





3 megjegyzés: