2014. június 10., kedd

Kritika: Eternal silence

Sziasztok!


 Úgy tűnik kezd fellendülni a blog, aminek nagyon is örülünk Leevel. Ismét leírom a kritika az a mi véleményünk!
  Tehát most a következő blog kritikáját láthatjátok: Eternal silence

Készítette: Pepi



Fejléc:

Értem a lényegét, ugye két novellát írsz és ezt így össze raktad. Tetszik , azért mert egyedi. látszik, hogy kitűnik a többi sok, néha unalmasan egyforma közül (természetesen pozitív értelemben és akit megbántottam nem akartam). Igazából egy kicsit megzavart a gif kép Zayn Malikról, de eltaláltad azt a képet. Nagyon szép, de egy kicsit zsúfolt. Szerintem az a  kép ott középen az lehet nem kellett volna oda, de ha azt úgy képzelem el, hogy nincsen ott akkor meg olyan üres ott a tér, lehet hogy inkább azt a képet a háttérbe kellett volna rakni, akkor ott is lenne meg nem is. Na de ez szerintem így jó ahogy van, most már te is így szoktad meg, meg az olvasóid is. De most ahogy sokadszorra nézem szép, ügyes volt aki csinálta...


Desing:

Szép, ugye a fejlécet már leírtam, de összességében jól néz ki. Nekem ami furcsa az az hogy a chat ablakod olyan pici, de mindegy. Akkor ahol vannak az oldalak, az a kép nem illik oda szerintem.. És még egy apróság, hogy ott alul a blogjaid alatt ott van egy kép alatt az a szöveg, szerintem ott az írást egy kicsit erősebb szürkére rakd át vagy esetleg feketére.. 

Az alap sztori:


Először nem értettem, de most már kezd eljutni az agyamig. Tetszik, igazából először amikor beleolvastam akkor nagyon furcsának tűnt, de rájöttem, hogy miről is írsz. Mindkettő novella elnyerte tetszésemet. Elolvastam, hogy miről szólnak, vagy fognak szólni, nagyon tetszett, nem az a szokásos. Ugye mivel novella, tehát van igazság alapja ezért nagyon tetszik, mert nem találsz ki nem létező dolgokat, például az ilyen vámpíros: Alkonyatos, Vámpírnaplós sztorik ( Természetes vannak nagyon jók amik felkeltik a figyelmemet) ez tetszik nekem.


Fogalmazásod:

Egyszerűen hihetetlen, amikor beleolvastam, egyszerűen olyan volt mintha egy igazi, rendes könyvíró írta volna. Meseszép, ezt a szót tudom alkalmazni. Szó ismétlés abszolút nincs és olyan szavakat alkalmazol amit alig lehet hallani a mai világban, ami nem baj. Látszik szeretsz olvasni és sokat is olvasol!! Mindent részletes leírsz, leírod milyen érzése van a szereplőknek, mit éreznek legbelül. Tényleg csodás az írásod, az írás módod.




Hát ennyi az én véleményem, remélem még fogsz ilyen szépeket írni, mert szereztél egy új olvasót!! Sok szerencsét kívánok!!


xoxo Pepi









2 megjegyzés:

  1. Kedves Pepi!
    Először is nagyon-nagyon szépen köszönöm a kritikát és annak minden sorát!:) Amit viszont nagyon sajnálok az az, hogy nem egy picivel később írtad meg a kritikát.:) Persze ez nem kifogás, de az érettségi miatt kicsit szét vagyok esve, és ma délutánra lett kész az új design. Ennek ellenére sokat segítettél, hiszen felhívtad a hibákra a figyelmet a mostaniban, amiket igyekeztem korrigálni.:)
    A dicséreteket pedig külön köszönöm, nem tudod elhinni, mennyire boldoggá tettek a szavaid. Egyszerűen csak tátott szájjal olvastam a sorokat, és nem hittem el, hogy így gondolod.
    Bocsánat a hosszú regélésért, all in all, köszönök mindent.:)
    Sok puszi,
    Bella

    VálaszTörlés
  2. Én csak az igazat írtam le!! :)

    Puszi Pepi ;)

    VálaszTörlés