2014. június 9., hétfő

Kritika: Dreams: Álmok útján

Sziasztok! 

Hát végre meg van az első rendelésünk, reméljük lesz még több is! A Dreams: Álmok útján kritikáját írom most le nektek! Először is, kérem a kedves megbízókat, hogy amit leírok, azaz én véleményem. Amennyiben én nem jó dolgokat, vagy nem jó kritikát írok a blogról, nem sértésből mondom, hanem csak ezért, hogy segítsek.
Dreams: Álmok útján


Köszönettel: Pepi



Szóval kezdem a Fejléccel:

A fejléc egyszerű, szép, de nem mutatja be a szereplőket. Ami lehet nem baj, de azért jobb ha látja az ember, amint felmegy a blogodra. A blog címe különösen tetszik, passzol a rózsaszín és a fehér, jól választottál! Meg egy apróság, ha netán új fejlécet csinálsz vagy csináltatsz akkor arra figyelj, hogy ne legyen zsúfolt a kép! Erről ennyit!

Az oldal:

Nekem tetszik, mondjuk az a zöld háttér annyira nem tudom, nekem nem tetszik így a rózsaszínnel. Akár fekete is lehet a háttér vagy akár virágos is. De ha virágos háttért választasz akkor a fejlécet mindenképp cseréld le. A blog szélességét még egy kicsit nagyobbíthatnád, így kicsit zsúfolt. A fejléc alatti menü az tetszik, azzal nincsen semmi baj, meg az oldalt menü is jól néz ki. De én a helyedben ahol ki van rakva hogy Welcome to my blog az után rakd szerintem az információkat, aztán jöhet a chat meg a többi.. 

A sztori:

Tetszik, meg kell mondjam. Érdekes a lány megközelítése a fiú felé. Ez tényleg nem egy alap sztori. Látom nemcsak nekem hanem másoknak is nagyon tetszik. 



A fogalmazásod:

Nagyon ügyesen fogalmazol, mindent alaposan megvizsgáltatsz. Gyönyörű szavakat alkalmazol a történetedben, nagyon jó. Csak így tovább. A részeket is megfelelő hosszúra írod és jól. 


Hát ennyit tudok mondani a blogodról, egyébként nincsen semmi baj az oldaladdal de ha megfogadod a tanácsaimat akkor nagyon örülnék neki, és lehet még többen olvasnának is. De nem minden a külső!!! 

Köszönöm szépen, hogy engem, vagyis minket választottál!! :) 

xoxo Pepi

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Először is szeretném nagyon megköszönni a kritikát, és egyúttal reagálni is szeretnék rá, ha nem bánod. :)
    A háttér azért lett zöld ahhoz a lilás árnyalathoz, mert általában színsablonokkal dolgozom, és abban ez a két szín jól mutatott együtt szerintem, de kinek mi az ízlése, mindenesetre hamarosan úgy is kinézetet váltok. A többi tanácsot viszont megfogadom majd!
    A történetemről pedig örülök, hogy pozitív visszajelzést kaptam. Viszont ha nem bánod, adnék néhány tanácsot, mert én is kritikaíró vagyok egy másik blogon és gondolom, jól jöhet néhány tanács!? Elsősorban a történet részéről, mert azzal, hogy alig írtál oda valamit, azt az érzetet kelted, mintha nem is olvastad volna el, és úgy írsz róla kritikát, hogy nem is ismered, csak néhány klisét fogalmazol meg. (Ennek ellenére én biztos vagyok benne, hogy most nem ez a helyzet áll fent!!!) A kritikának nem az a lényege, hogy leírod, hogy valami tetszik, vagy sem, hanem hogy miért tetszik, vagy hogy miért nem, és ami nem tetszik, azon esetleg hogyan változtatnál. Ezzel többet tudsz segíteni azoknak, akik kikérték a véleményedet szerintem.
    Remélem, nem bántottalak meg, nem az volt a célom, csak segíteni szeretnék, aztán, hogy hallgatsz rám, vagy sem, az a te döntésed!

    Üdv,
    Noemi

    VálaszTörlés
  2. Cijja! Köszönöm szépen a tanácsot megfogadom!! :)

    VálaszTörlés