2015. január 23., péntek

Kritika: SyD

Üdv mindenkinek!

Először is nagyon szépen köszönjük, hogy kikéred véleményünket. DE, amit mindig elmondok, hogy ez a mi véleményünk, nem bántásból írjuk le, hanem azért mert ti vagytok rá kíváncsiak!!

SyD


Fejléc: Ami legelőször eszembe jutott róla az az, hogy kacifántos, ám de figyelem felkeltő. Egzotikus, rabul ejtő és titokzatos. Nekem személy szerint semleges, nem tetszik, de valami mégis van benne. Természetesen gondolom direkt szeretted volna ilyenre, de nekem a méretekkel is bajaim vannak, a kép magasságából le kéne venni egy picit, mert az oldal teljesen el kicsinyül így, és még talán hosszabíthatnál is rajta. De természetesen tőlünk is kérheted, hogy szerkesszük át, vagy csináljunk újat neked!

Desing: A háttér szerintem nem oda való, rakok ki még az este folyamán háttérnek való képeket, nézd majd át hátha találsz megfelelőt! Az tetszik, hogy a szereplők ott oldalt vannak, mert én is amikor olvastam, akkor közbe-közbe felnéztem a képekre, hogy meg nézzem őket magamnak :D 

Fogalmazás, írás:  Remélem észre vetted, hogy rengeteg szóismétlésed van, főleg az első fejezetben!! De utána elhagytad, úgyhogy ennek örülök! :) Annyi baj van, hogy rettentő gyorsasággal történik minden. Meg kell, hogy valljam, elkezdtem és nem tudtam abba hagyni és mérges is voltam, hogy nem tudtam még több részt olvasni. Úgyhogy siess vele, mert már nagyon várom, de tényleg figyelj arra, hogy ne minden egy pillanat alatt történjen! Sokszor érzékelem azt, hogy nagy Szürke ötven árnyalata rajongó vagy(olvastam :D). Tetszik a sztori, megkérdezem inkább, hogy hány éves vagy, mert akkor talán ha már éltél át szexuális élményt akkor írd le az érzéseket, tudom leírod de egy kicsit többel talán nagyobb sikere lesz, de persze ha még nem volt ilyenbe részed akkor ez is nagyon jó! De annak örülök, hogy nem lopod a történetet, hanem ez tényleg saját, jó picit érezni benne a Szürke ötven árnyalatát, de akkor nem teljesen van úgy mint ott.  Hál Isten neked nincsenek helyesírási hibáid és erre figyelj, hogy ne is legyenek!






2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Köszönöm a kritikát, sok hasznos tanácsokat kaptam.
    Hát igyekszem nem olyanná alakítani a történetet.
    Megpróbálok több érzést belevinni, és egyediséget is.
    Én is olvastam :P hihi
    Ha nem nagy kérés szerkesztenétek nekem egy fejlécet?
    Előre is megköszönöm :)
    Vasárnap új rész lesz fent :) :-$
    Még egyszer köszönöm :D

    Pusszantás Bubi

    VálaszTörlés
  2. Sziaa:)

    Nincs mit!:) A fejléccel kapcsolatban kérlek írj e-mail címemre a részletek megbeszéléséhez!:) köszönöm:)

    VálaszTörlés